čtvrtek 16. dubna 2015

Muse Challenge # 113

Když jsem našla  MUSE CARD CLUB a jejich  Challenge, byla jsem  nadšena. Ta kombinace bílé, černé a modré se mi moc líbila. Byla to další výzva zkusit si zase něco jiného.

První přáníčko letělo do koše. Byla to hrůza. 

Vzpomněla jsem si, že mám krásné razítko od STAMPENDOUS z květinkami a to bylo přesně to co jsem potřebovala.


Tmavější místa jsem vybarvila fixami SPECTRUM NOIR a zbytek jsem doladila  akvarelovými pastelkami  a štětcem.



A zde je předloha z MUSE. 


Děkuji za nahlédnutí a krásný slunečný den.

Martina








4 komentáře:

  1. This is so beautiful - I love the whimsical feel of these little blue flowers! So glad you joined us at Muse this week!

    OdpovědětVymazat
  2. Very pretty! Thank you for playing cards with us at Muse!
    =] Michele

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, skvělé přáníčko ..

    OdpovědětVymazat