neděle 24. května 2015

Muse: ChristmasVisions 3

Další předloha od Muse Christmas Vision je v barvě červené a hnědé.
Tato kombinace je více vánoční.
Moc se mi toto tvoření líbí, protože až bude opravdu ten správný čas, 
mohu zpětně prohlédnout a vybrat ty nej.





Tentokrát jsem použila základ přání 13,5x13,5 cm.
Otiskla jsem razítko od PAPERARTSY - JOFY, které jsem dozdobila stříbrnými perličkami.
Nakonec jsem do čtvrtky od CARTA BELLA vyřízla ovál a nalepila na základ.
Dozdobeno krouceným provázkem, rolničkou a CANDI. 

Zde je předloha.


Přeji krásnou neděli.

Martina

5 komentářů:

  1. I love this composition of your card! Beautiful gold and white embossing and love the image of your tree! So happy that you joined in with Muse Christmas Visions!

    OdpovědětVymazat
  2. This is really fun! I love that it will 'jingle' - such a jolly sound! So glad you joined us at MCV this week!

    OdpovědětVymazat
  3. Very cool! Love the GOLDS and the tassle feel with the jingle bell!! Thanks for joining in the festivities at the MUSE Christmas Visions!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Love the textures and dimension! Great detailing with the bell and bows accenting! Lovely card! Thanks so much for joining us at MCV!

    OdpovědětVymazat