sobota 20. června 2015

Muse: ChristmasVisions 7

Když jsem si před měsícem koupila silikonovou formičku na čokoládu s 
figurkou perníčku, netušila jsem, že využiji na přáníčko. 
Muse: ChristmasVisions má v pořadí již sedmou předlohu
 a tak sem tento perníček použila.

Základ je 10,5x10,5 cm.
Perníček je zhotoven z odlehčené sádrové hmoty nabarven na hnědo.
Na podklad jsem použila akvarelovou čtvrtku na kterou
 jsem nanesla obarvenou strukturovací pastu.



 Zkusila jsem i hnědý podklad.


 A potom ještě v červené.


 Předloha Muse


Krásný den.

Martina





4 komentáře:

  1. I really like your background and the die cut 'cookie'! So glad you joined us at MCV, Martina!

    OdpovědětVymazat
  2. I love your background and the gingerbread man! All of these are fantastic! Wonderful Christmas cards! Thanks so much for playing along at Muse Christmas Visions Challenge!

    OdpovědětVymazat
  3. Such a FUN take on the MUSE card - that cookie looks so yummy! Totally LOVE it!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta červená je varianta je skvělá, taková fakt vánoční...

    OdpovědětVymazat